Benvingudes i benvinguts al portal Linkat

La Linkat és la distribució educativa de GNU/Linux que ha iniciat i ofereix el Departament d'Educació a la comunitat educativa. Es tracta d'un projecte de programari lliure que permet als centres educatius, però també a tota la societat, tenir accés de forma legal, gratuïta i amb suport tècnic professional, a un conjunt molt ampli d'aplicacions: educatives, d'ofimàtica, d'Internet, multimèdia...

Suport T-Systems a la Linkat  Final

  • El meu centre és un centre pilot de la Linkat. Durant el curs passat vam tenir, a part de les hores de preventiu, unes hores de suport de tècnic de T-Systems, específiques per la Linkat (poques, però bé, bones eren).
    Aquest curs les hores de preventiu s'han reduït dràsticament, i les de suport a la Linkat directament ... han desaparegut!!!
    Què passa? Anem cap enrere? Perdem els pocs serveis que Educació estava començant a oferir als centres educatius en matèria TIC?
    Precisament amb la Linkat tot és nou, els coordinadors estem aprenent, hem de formar-nos abans de fer qualsevol cosa.
    No hauríem de tenir els centres pilot el "premi" de més hores de tècnic, i no de menys, o cap?
  • M'adereixo a la queixa aquí esposada i seré breu. Suport linkat per part de T-Systems 0
  • Hola Esteve,

    T'agrairia que, pel que fa les queixes referents a t-systems, m'enviïs un escrit exposant els fets ja que el trametré a les persones encarregades per tal de corregir la deficiència en el servei.

    Sense aquests escrits/queixa formal, NO es pot fer res.

    Si volem millorar el servei que l'empresa ens ofereix cal fer aquest darrer esforç i us puc assegurar que amb una queixa en mà tot això es pot corregir.

    Joan de Gracia
  • A veure si això que dius, Joan és cert,

    Ja sembla ser que ells tenen, segons d'on bufi el vent tenen unes ordres o unes altres. Jo Personalment també tinc problemes, bàsicament és que en 2 hores cada 15 dies poques coses es poden fer. De totes formes ja et faré les queixes, però personalment no m'agradaria que això es traduís amb una bronca al pobre noi que vé i fa el que pot, ja que el problema és més profund, bàsicament entre els  responasables directes del Departament d'Educació i els directius de l'empresa, i sobretot aquest contracte s'ha de fer escoltant els problemes i dificultats que hi ha el dia dia als centres.
  • T-systems té l'obligació de donar serveis als centres tant pel que fa windows com Linkat. En aquest sentit el tècnic us ha de donar aquest servei o bé demanar a t-systems que enviï un tècnic ben format.També és cert que si les intervencions Linkat es planifiques es millora el suport que puguin donar.

    Josep, tens raó quan dius que els tècnics fan el que poden però els centres educatius que han demanat suport l'han de rebre. També és cert que hi ha tècnics que han donat molt més del que se'ls demana.

    Sigui com sigui, cal que els centres rebin el suport que demanen i que el projecte Linkat vagi endavant com cal i més quan està a punt de sortir la primera beta pública de Linkat 2.

    Cal col·laborar en millorar el servei !

    Joan de Gracia
  • No em sembla correcte que la queixa vagi dirigida als tecnics de T-Systems. Com moltbe ha dit "jalmar", el problema ve directament del Departament. Nomes unes preguntes de reflexió...


    -Que passa quan es creen centres nous pero el Dep no posa mes medis per gestionarlos??

    -D'on treu les hores el tecnic de T-Systems d'aquella zona per fer visites al nou centre??


  • Per si voleu una alternativa al suport oficial:

    http://www.lin.cat

    lin.cat és un portal web que llista empreses que donen serveis d'instal·lació, manteniment i venta d'ordinadors en Linkat, a més a més de formació i llibres de texte.

    Aquest portal es va crear per a crear un marketplace al voltant del linkat i oferir serveis alternatius als oficials. Inicialment es va crear per a donar solució a les escoles concertades i als particulars, però poc a poc també s'està convertint en una alternativa molt vàlida o si més no en una ajuda a aquest suport oficial que ja teniu.

    També hi podreu trobar on comprar portàtils, servidors i thin clients amb linkat preinstal.lat.

    salut,
  • Aquest suport alternatiu es de franc?
  • 0 usuaris

Aquesta llista mostra els usuaris actius durant els darrers 20 minuts.