Benvingudes i benvinguts al portal Linkat

La Linkat és la distribució educativa de GNU/Linux que ha iniciat i ofereix el Departament d'Educació a la comunitat educativa. Es tracta d'un projecte de programari lliure que permet als centres educatius, però també a tota la societat, tenir accés de forma legal, gratuïta i amb suport tècnic professional, a un conjunt molt ampli d'aplicacions: educatives, d'ofimàtica, d'Internet, multimèdia...

Linkat no identifica telefons USB  Final

  • Hola,

    He connectat un telèfon USB per fer telefonia IP (http://www.rimax.net/products.asp?id=143) a l'ordinador que tinc amb Linkat Beta 2. En principi aquests dispositius s'identifiquen com a micròfon i auricular USB però Linkat no ho reconeix. És problema del kernel que porta?

    Gràcies per l'ajuda
  • Hola,

    Ja fa dies que vaig escriure aquest missatge i ningú ha donat cap resposta. Bé, que jo sàpiga se'ns va prometre un suport telemàtic i sembla que no funcioni com caldria (pel que fa la latència de les respostes).

    Aprofito per recordar que hi ha un altre escrit (On podem demanar ajut?) que sol·licita un telèfon.

    Es pot millorar  aquest suport o no?

    Joan de Gracia
  • Hola Joan,

    El suport de primer grau el fa T-Systems amb els seus tècnics. Quan troben un problema, a les instal·lacions o el funcionament de la Linkat que no poden solucionar, ens ho reporten a nosaltres i si nosaltres no tenim la resposta es porta cap a Novell. La resposta a vegades pot trigar un temps com veus. A més el funcionament d'un telèfon USB no crec que sigui de molta prioritat pel projecte Linkat.

    Hem intentat esbrinar com funcionen aquests telèfons, però no tenim cap per comprovar el seu funcionament i es fa una mica difícil contestar la teva pregunta. El problema és que en cada centre hi ha maquinari diferent del que nosaltres no disposem.

    En aquesta web pots trobar drivers per a Voipbuster, Skype, etc. Hi
    ha qui ha emprat amb èxit el telèfon USB VoIP que em dius, però no puc assegurar que funcioni. http://www.yealink.com/english/support.htm

    Salutacions
  • Gràcies per la resposta, però qui determina la prioritat del problema o no és l'usuari final. A més, encara està per veure el grau de competència o no dels tècnics de t-systems pel que fa els seus coneixements en GNU/Linux. Si no vaig malament, amb un curs de pocs dies no s'aprèn gaire, oi?

    Bé, donat que dijous vénen a fer la instal·lació al centre ja els deixaré el telèfon en qüestió. Si bé per a vosaltres no és important per al professorat del meu centre sí ja que alguns utilitzem la telefonia IP. Penso que qualsevol dificultat que presentin els usuaris de Linkat ha de ser tractada amb la mateixa importància. Compte amb els petits detalls, ok?

    Joan de Gracia
  • 0 usuaris

Aquesta llista mostra els usuaris actius durant els darrers 20 minuts.