Benvingudes i benvinguts al portal Linkat

La Linkat és la distribució educativa de GNU/Linux que ha iniciat i ofereix el Departament d'Ensenyament a la comunitat educativa. Es tracta d'un projecte de programari lliure que permet als centres educatius, però també a tota la societat, tenir accés de forma legal, gratuïta i amb suport tècnic professional, a un conjunt molt ampli d'aplicacions: educatives, d'ofimàtica, d'Internet, multimèdia...

Gestión remota e identificación digital.  Final

  • Buenas,

    En esta web aparece como proyectos la gestión remota centralizada para el sistema linkat y la identificación digital.

    Se usan realmente? Quiero decir, existe gestión remota y centralizada, algo así como el CGA de la Junta de Andalucía con Guadalinex Edu?

    Saludos.
  • Hola,

    La gestió remota ara mateix es realitza mitjançant l'empresa que dona servei a les escoles, però desconec si afegeixen més escoles o mantenen les que al seu dia es van afegir.

    Som conscients que hi ha molta informació al portal que es troba desactualitzada i estem estudiant actualitzar aquesta informació i modernitzar el portal completament.

    Hem eliminat la secció de projectes per evitar confusions.

    Salutacions.

    Projecte Linkat
  • Buenas,

    Gracias por la respuesta.

    ¿Se va a cambiar/actualizar finalmente esta web?

    Saludos.
  • Hola,

    Aún no tenemos la aprobación, pero es necesaria una nueva página web para el proyecto, estamos luchando para conseguirlo, si fuera por nosotros hace ya muchos años que la habríamos cambiado.

    Saludos.

    Projecte Linkat
  • Buenas.

    Espero que tras la renovación de la web sigan en pie algunos servicios imprescindibles como los foros. En Andalucía tras renovar la web del CGA se eliminaron los foros. Claro que allí el servicio está en recortes.

    Un saludo.
  • Hola,

    El foro es un servicio imprescindible que no se eliminará, es nuestro contacto directo con los usuarios de la Linkat.

    Saludos,

    Projecte Linkat
  • Buenas,

    Sinceramente me alegro que los foros sigan para adelante pues es que como bien dices es la pieza fundamental y el verdadero eje vertebrador para la comunicación con los usuarios de Linkat. Pero creo que esto debería ser en todas las distros, incluida Guadalinex Edu. Lástima de los gestores que ellos tienen..

    Saludos.
  • 0 usuaris

Aquesta llista mostra els usuaris actius durant els darrers 20 minuts.