Hola a tothom
No puc instal·lar impressora Laserjet 2200 al servidor.
Es tracta d'una impressora de xarxa que detecta bé pero que en acabar d'instal·lar surt el següent missatge:
Error de comunicació amb el servidor CUPS mentre es deixava la cua de la impressora.
Que es pot fer??
Benvingudes i benvinguts al portal Linkat
La Linkat és la distribució educativa de GNU/Linux que ha iniciat i ofereix el Departament d'Educació a la comunitat educativa. Es tracta d'un projecte de programari lliure que permet als centres educatius, però també a tota la societat, tenir accés de forma legal, gratuïta i amb suport tècnic professional, a un conjunt molt ampli d'aplicacions: educatives, d'ofimàtica, d'Internet, multimèdia...
impressora al servidor
-
- Registrat/da: 08 / Jun / 2023
- Darrera visita: 27 / Jun / 2009
- Enviaments: 39
-
- Rang:
- Registrat/da: 08 / Jun / 2023
- Darrera visita: 24 / Maig / 2023
- Enviaments: 2385
Hola Joan,
Aquest tipus d'impressora porta un JetDirect per la qual cosa en el moment de configurar-la cal que escullis:
Imprimeix Directament a una Impressora de Xarxa -> Impressió Directa a través del Port TCP
La finestra que se t'obrirà hi apareixeran dues opcions:
Hostname of of the printer server: (aquí hi poses la IP de la impressora)
Número de port TCP: 9100 (és estàndard i per tant NO el toquis)
Si no saps la IP de la impressora, pots fer una consulta (tens el botó corresponent al costat) i et dirà quina IP té.
Espero que et serveixi.
Joan de Gracia -
- Registrat/da: 08 / Jun / 2023
- Darrera visita: 27 / Jun / 2009
- Enviaments: 39
Hola Joan,
Aquestes pases ja les he fetes i el missatge surt al final de tot.
Es posible reinstal·lar aquest CUPS?? per si de cas té una errada
Com es fa?
Gracies
Joan Devis -
- Rang:
- Registrat/da: 23 / Mar / 2006
- Darrera visita: 14 / Jun / 2019
- Enviaments: 4529
Hola,
Els cups els pots reinstal·lar amb el red-carpet (Actualització de programari), però no se si et servirà d'alguna cosa.
Comprova que tinguis creat el directori /var/spool/cups/tmp/, si no el tens, crea'l.
També podries mirar els logs del sistema per si diuen alguna cosas important. Trobaras l'informe de cups a /var/logs/cups/error_log
Salutacions,
Pablo. -
- Rang:
- Registrat/da: 08 / Jun / 2023
- Darrera visita: 24 / Maig / 2023
- Enviaments: 2385
Hola Joan,
Si veus que no se soluciona el problema, passa-li al teu tècnic. Si no se'n surt, li dius que ESCALI esl problema a t-systems. Ho dic perquè és un recurs que teniu i que és desconegut pels coordinadors. Escalar el problema implica que el tècnic de camp li passa la incidència al tècnic especialista.
Si fas això, em dius si ha funcionat ja que aquest és el protocol.
Joan de Gracia
Usuaris connectats
- 0 usuaris
Aquesta llista mostra els usuaris actius durant els darrers 20 minuts.