El servei tecnic de Toshiba no reinstala Linkat

Hola,

A una alumna se li va espatllar el disc dur d'un portàtil Tosgiba nb250, que portava el Windows 7 + Linkat 3. Després de portar-lo al servei tècnic de Toshiba li van retornar nomes amb Windows XP, ni rastre del Windows 7 o del Linkat.

¿Això es normal?
¿Es pot descarregar d'algun lloc les imatges dels SO per instar-les un altre vegada en aquest portàtil amb els seus números de series que li toquen?
Hola,

Des del projecte 1x1 em diuen que reclamis el sistema operatiu Windows 7 amb Linkat, t'han de proporcionar la imatge oficial del Departament.

Si tens problemes comenta-ho.

Salut.

Projecte Linkat
Hola,

Des de Toshiba ens han comentat que la solució passa per localitzar el serial number de la màquina i saber quin servei tècnic ha restaurat la màquina d'aquesta forma.

Segons comenten, els Serveis Oficials de Toshiba (SAT) instal·len tot el programari corresponent a cada màquina (windows 7/linkat 3)

En tot cas, pots posar-te en contacte amb el teu gestor TIC de territori per tal que t'orienti millor.


Joan de Gracia
Avui ja li he dit que el torni a portar perquè li carreguin la imatge bona.

Ja us informaré de com va la cosa.



editat per: tonioparra, 31/Maig/2011 - 18:31