Hola: El nostre centre és un dels centres Linkat i com a tal va ser dotat amb un servidor HEWLETT PACKARD ? DC7700. En aquests moments estem a la llista d'espera de la fase de suport remot i per tant el manteniment del sistema el fem nosaltres.
Encara que la pregunta inicial pugui semblar un joc de paraules és el que ens preguntem desprès dels problemes que estem tenint i que us passem a explicar:
1.-En els 10 mesos que porta funcionant l'ordinador hem tingut 6 avaries relacionades amb la tarja Raid que porta incorporada. En aquests enllaços podeu veure les avaries obertes/tancades al GEPSE
27/05/2009 http://www.ceipsantjordimollet.cat/servidor/1.gif
30/09/2009 http://www.ceipsantjordimollet.cat/servidor/2.gif
19/11/2009 http://www.ceipsantjordimollet.cat/servidor/3.gif
20/01/2010 http://www.ceipsantjordimollet.cat/servidor/4.gif
16/02/2010 http://www.ceipsantjordimollet.cat/servidor/5.gif
9/03/2010 http://www.ceipsantjordimollet.cat/servidor/6.gif
2.- Els tècnics s'han presentat al centre amb promptitud i han ?solucionat? el problema canviant el disc dur o la tarja Raid. Nosaltres hem perdut en dues ocasions els documents personals i els missatges de la intranet.
Ens agradaria saber si algun centre Linkat s'ha trobat amb un problema similar o és que a nosaltres ens ha tocat la grossa.
Si voleu comprovar que les vostres còpies de seguretat funcionen correctament podeu fer una prova: en el moment d'engegar, quan aparegui la pantalla blava amb el logotip HP, cliqueu ESC i podreu observar el missatge de la controladora 3Ware. En cas de que surti RAID-1 DEGRADED tindreu el mateix problema que nosaltres.
Salutacions
--
--
Carlos Revilla
******************
* Usuari registrat de *
* GNU/Linux: *
* #209427 *
http://counter.li.org *
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\\/\/\/\/\
Coordinador Informàtica
CEIP Sant Jordi
Mollet del Vallès
http://www.ceipsantjordimollet.cat